Ontdek de kracht van het Supportteam!

Terug naar overzicht

Elk Supportteam regelt, organiseert, adviseert en ondersteunt senioren, mantelzorgers en medewerkers. Daarnaast werken ze samen met lokale zorgprofessionals uit het zorgnetwerk, zoals huisartsen en casemanagers. Zij staan 24/7 klaar om vakkundig vragen te beantwoorden, zorg thuis te organiseren en uitdagingen aan te gaan.

De Klantcoördinatoren zijn ervaren HBO-V opgeleide medewerkers met een BIG-registratie. Zij organiseren de zorgvraag, beoordelen de zorginhoud, stellen persoonsgerichte zorgplannen op, fungeren als vast aanspreekpunt voor senioren en mantelzorgers, adviseren CAREGivers op zorginhoudelijk gebied en onderhouden contact met huisartsen, zorgteams en casemanagers. Zo kunnen de CAREGivers zich volledig concentreren op het bieden van persoonlijke zorg en begeleiding bij de klant thuis, en ontvangen senioren en mantelzorgers de best passende ondersteuning.

De Servicecoördinatoren organiseren de planning die aansluit op de behoeften van de klant en de werkplanning van de CAREGivers. De klant bepaalt op welk tijdstip en hoe lang de zorg wordt ontvangen. Bij wijzigingen van de zorgmomenten zorgt de Servicecoördinator voor een vlekkeloze aanpassing van de planning, zodat zowel klanten als CAREGivers tijdig zijn geïnformeerd en de zorg thuis op de gewenste wijze plaatsvindt.

De CAREGivercoördinatoren werven nieuwe CAREGivers, ondersteunen de huidige CAREGivers en begeleiden hun ontwikkeling. Zij zijn het vaste aanspreekpunt voor CAREGivers op functie-inhoudelijk gebied en zorgen voor verbinding tussen de CAREGivers die bij de senioren thuis werken, hun collega's en de collega's van het Supportteam.

Heeft de CAREGiver, mantelzorger of senior een vraag of zijn er uitdagingen? Dan staat het Supportteam 24/7 klaar met vakkundig advies en begeleiding. Samen met de CAREGivers maken de lokale Supportteams hét verschil voor zowel senioren als mantelzorgers.

Benieuwd hoe onze Klantcoördinatoren onze visie in de praktijk brengen? Houd onze socials in de gaten. Het eerste gesprek wordt volgende maand gepubliceerd!

 

Kunnen wij u helpen?

Bel ons gerust met uw vragen of bekijk onze vacatures.