Hoe zetten we onze stap extra?

Terug naar overzicht

Het is de vierde dinsdag van september en dat betekent dat het vandaag de ‘Dag van de Thuiszorg’ is! Een prachtig moment waarop wij graag stil staan bij onze helden die het leven van senioren thuis een stukje mooier maken en bij de Supportteams die zich dagelijks met hart en ziel inzetten om o.a. de juiste match te maken tussen klant en CAREGiver. Iedere dag proberen we weer een stap extra te zetten om door te gaan daar waar anderen stoppen. Hoe we dat doen? Dat vertellen we je graag aan de hand van onze 5 klantbeloften!

Aandacht

We zijn geïnteresseerd en hebben begrip voor elke situatie. U kunt zichzelf zijn en even leunen op iemand die er echt voor u is, als senior maar ook als mantelzorger.

Wij zien het tonen van begrip en oprechte interesse als de basis van elk contact. Door te luisteren en onze klanten te observeren zijn we in staat om de wensen duidelijk in kaart te brengen en boven verwachting te reageren en te handelen.


“Jullie zien dat iedere klant een eigen levensverhaal heeft en dat daarom ook voor iedere klant een specifieke benadering nodig is, die continu door Home Instead afgestemd wordt met de klant en met mij, als mantelzorger.”

– Review Marjolein, mantelzorger van een klant

Match

We zoeken samen een CAREGiver die bij u past. U bouwt een band op met een vast en vertrouwd gezicht.

Onze CAREGivers geven u als senior maar ook u als familie meer vertrouwen in het leven thuis, ook wanneer de situatie lastiger is bij bijvoorbeeld dementie.

“De belangrijkste reden dat wij voor Home Instead hebben gekozen, is dat mijn moeder niet te maken zou krijgen met 10 verschillende verzorgenden. Anders zou zij nog meer in de war raken door haar dementie. Met de twee juiste matches met CAREGivers voelt het voor haar vertrouwd aan en ontvangt zij de zorg die zij nodig heeft.”

– Review Mark, zoon van een klant

Tijd

We komen op tijd, nemen de tijd en staan 24/7 voor u klaar.Uw CAREGiver is er wanneer dit voor ú het beste uitkomt.

Niet voor niets zeggen we; een klok kun je kopen, tijd niet. De tijd voor iemand nemen is het kostbaarste dat je voor iemand kunt doen. Een wederzijdse relatie ontstaat door tijd te geven en samen tijd door te brengen. Onze CAREGivers nemen de tijd om op het gewenste moment aan de klant ondersteuning te bieden. Daardoor is onze dienstverlening persoonsgericht in plaats van taakgericht.

“Mijn moeder heeft het heel fijn met haar CAREGiver in de tijd dat zij er is. Ze hebben samen enorm veel lol en doen dagelijkse dingen zoals boodschappen. Ik heb mijn moeder daardoor zien groeien naar een persoon die nu weer veel meer dingen onderneemt.”

– Review Bert, zoon van een klant

Advies

Wij adviseren u bij het regelen van goede zorg. U krijgt de maximale ondersteuning en betaalt nooit te veel.

Het geven van juiste en volledige informatie over de best passende financieringsmogelijkheden schept duidelijkheid en rust. We geven relevant advies zodat u de best mogelijke keuze kunt maken.

“Toen wij meer zorg nodig hadden, kon dit direct dezelfde avond ingaan en met dezelfde vertrouwde CAREGivers, vergoed vanuit de zorgindicatie.”

– Review Anneke, echtgenote van een klant

Stap extra

Wij komen niet alleen voor zorg, we komen voor ú. Elke dag gaan we verder waar anderen stoppen, omdat juist de kleine dingen het leven kleur geven.

We geloven dat een proactieve benadering en interactie met de klant onmisbaar zijn binnen onze werkwijze. Door lokaal ondernemerschap en aandacht voor service en gastvrijheid is de betrokkenheid groot voor de best mogelijke dienstverlening.

“Dat ik weer gewoon dochter kan zijn en niet alleen maar mantelzorger. Onze aanvraag werd supersnel opgepakt en zo’n warm contact. Het lijkt wel familie!”

– Review Annemiek, dochter en mantelzorger van een klant