Het bewijs: Betrokken medewerkers leiden tot tevreden klanten

Terug naar overzicht

Medewerker voelen zich trots, betrokken en gewaardeerd

Een significant hogere score en een positief toenemende trend ten opzichte van de zorgmarkt, dat laat de recente klanttevredenheidsmeting van Home Instead Thuisservice zien. Oprecht interesse, punctueel en betrouwbaar, zo omschrijven klanten onze dienstverlening. Klanten geven een rapportcijfer van een 8,5 als totale waardering, omdat zorgverleners ook werkelijk invulling geven aan de wensen van hun klanten.


Geef vertrouwen

Specifiek de CAREGiver (zorgverlener) benoemen klanten als belangrijkste reden om Home Instead aan te bevelen. Benoemd en geprezen worden CAREGivers met naam en toenaam. 95% van de klanten vindt dat de CAREGiver goed past bij hunzelf en hun wensen.

“Mijn moeder wilt Ans niet bij anderen aanbevelen, omdat ze dan denkt dat zij naar die ander gaat. Ans = perfect”

Vanuit je hart

Voldoende tijd en aandacht ontvangen, is een andere reden om Home Instead aan te bevelen. De uitgebreide aandacht zien klanten als de unieke kracht van Home Instead. Door er te zijn en contact te maken leer je elkaar goed kennen, ontstaat er wederzijds vertrouwen en deel je mooie ervaringen. Mede daardoor ervaart 91% van de klanten dat het mogelijk is om thuis te blijven wonen met de zorgverlening van de CAREGiver.

Maak het verschil

Een NPS (Net Promotor Score) van +62, een 8,5 als algemeen tevredenheidcijfer en een toenemende trend zijn unieke resultaten. De NPS van Home Instead is 30 punten hoger in vergelijking met de afnemende NPS in de traditionele thuiszorg (ActiZ Benchmark 2016). Hoe hoger de NPS, hoe meer tevreden en loyaal klanten zijn.

Persoonlijke aandacht van CAREGivers staat centraal in de kwalitatieve klantfeedback voor Home Instead, waar de beschikbaarheid van en druk onder het personeel juist naar voren komt als zorgpunt in de kwalitatieve feedback uit de ActiZ Benchmark. Op de afgesproken tijden zorg ontvangen, dat ervaart 95% van de Home Instead klanten.

Wij zijn er graag voor u

Betrokken en tevreden medewerkers leiden tot loyale klanten bewijzen de resultaten uit de klanttevredenheidsmeting en de medewerkertevredenheidsmeting van Home Instead. Naar de mening van onze klanten én onze medewerkers zijn de meest gewaardeerde kenmerken van onze dienstverlening: Het ontvangen en geven van oprechte persoonlijke aandacht en ondersteuning. Wanneer, hoe en zoals de klant dat wilt. Dit zijn daarmee ook de grootste drijfveren voor het succes van Home Instead in Nederland.