Word jij onze nieuwe klantcoördinator?
Ben jij een MBO of HBO zorgprofessional? Word jij er gelukkig van om persoonlijke en prettige zorg te bieden en sta jij te springen om dit te mogen organiseren? Ben jij een netwerker en weet je precies wie je moet inschakelen om iets goed geregeld te krijgen? Misschien ben jij dan wel degene waar wij naar op zoek zijn!
We zijn op zoek naar een klantcoördinator. Als klantcoördinator ben jij het aanspreekpunt voor klanten, families, mantelzorgers, verwijzers, instellingen en andere zorgprofessionals. Je bent het gezicht van de organisatie, ons visitekaartje!
Als klantcoördinator weet je de rust en het overzicht te behouden, je kan snel schakelen, je houdt het hoofd koel in onverwachte situaties en je beschikt over een positieve mindset.
De werkzaamheden zijn divers. Je voert o.a. intakes uit bij senioren, je verzorgt de trainingsactiviteiten voor onze CAREGivers, je draait mee in het schema voor de beschikbaarheidsdienst en je houdt de administratie bij t.b.v. het klantdossier. Eén van de belangrijkste taken van de klantcoördinator is om zelf de verantwoording te nemen over het behouden en het uitbouwen van het eigen netwerk aan zorgprofessionals.
Als klantcoördinator ben je de schakel tussen klant en CAREGiver. Je bent verantwoordelijk voor de coördinerende taken voor onze bestaande klanten en je probeert altijd de perfecte match te vinden tussen klant en CAREGiver.
Naast de reguliere werkzaamheden houd je je ook bezig met andere activiteiten waaronder het coördineren en bijwonen van teamactiviteiten zoals bijeenkomsten en workshops.
Wat vragen we van je als klantcoördinator?
- Een relevante MBO+/HBO-opleiding in zorg en/of welzijn
- Je bent woonachtig in de omgeving van Den Haag
- Je hebt een dienstverlenende en tevens commerciële instelling.
- Met jouw communicatieve en sociale vaardigheden, ben je een prettige gesprekspartner met een hoge gunfactor.
- Je beschikt over relevante kennis m.b.t. het verpleegkundig-medisch domein
- Je hebt kennis van wet- en regelgeving (WMO, ZVW, WLZ, PGB)
- Je beschikt over een groot organisatievermogen en je bent stressbestendig
- Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Je kennis m.b.t. ontwikkelingen in de (thuis)zorg en wet- en regelgeving (Wmo, Zvw, Wlz) zijn up to date.
- Je kent de weg in Microsoft Office
- Je bent discreet en integer
Wat kun je van ons verwachten?
We bieden je een veelzijdige functie van 32-36 uur in de week, tegen een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Bij gebleken geschiktheid voorzien we je bijvoorbeeld van een auto van de zaak.
Als klantcoördinator ben je onderdeel van het supportteam, bestaande uit Anne, Lonneke en Tim. Naast dat je werkt vanaf een modern kantoor op één van de mooiste locaties van Nederland, in het hart van Den Haag, bezoek je ook onze klanten thuis. In de functie van klantcoördinator krijg je tevens de vrijheid om buiten de deur te netwerken.
Kun jij niet wachten om aan de slag te gaan als klantcoördinator en het verschil te kunnen maken binnen de invulling van thuiszorg?
We komen graag met je in contact. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Tim Schwencke op: 06 22 53 37 00 Direct solliciteren? Stuur je motivatie inclusief curriculum vitae voor 20 november 2019 naar: tschwencke@homeinstead.nl
Misschien word jij dan binnenkort wel onze nieuwe collega!
Kunnen wij u helpen?
Bel ons gerust met uw vragen of bekijk onze vacatures.